تبلیغات و بازاریابی در ایالات متحده امریکا
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در ایالات متحده امریکا


مشخصات مصرف کننده
میانگین سنی با وجود روند صعودی اندک از سال 2010 کم و بیش ثابت بوده است. در سال 2018 به 38.2 سال رسید. بیش از 31٪ از جمعیت زیر 24 سال و 29٪ بالای 55 سال سن دارند. نرخ رشد جمعیت 0.8٪ است. متوسط ​​زندگی یک خانوار 2.53 سال است که 28٪ از آنها خانوار به تنهایی زندگی می کنند ، 34.5٪ از افراد در دو و 15.2٪ از خانواده های 3 نفره زندگی می کنند. برای هر 100 زن حدود 97 مرد وجود دارد. حدود 82٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. پرجمعیت ترین مناطق در نیمه شرقی ایالات متحده آمریکا (دریاچه های بزرگ ، شمال شرقی ، شرق و جنوب شرقی) و در ایالت های غربی است. کم جمعیت ترین مناطق مناطق کوهستانی ، بیابان ها و جنگل های شمالی در شمال غربی شدید است. شهرهای اصلی نیویورک-نیوکارک ، لس آنجلس-لانگ بیچ-سانتا آنا ، شیکاگو ، هیوستون ، میامی ، واشنگتن دی سی هستند. سطح تحصیلات بالا است که 90٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و 28٪ در آموزش عالی ادامه می دهند. مشاغل اصلی مشاغل اداری و تجاری و پس از آن بهداشت ، مدیریت ، تجارت ، دارایی ، حمل و نقل و ساخت و ساز است.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در ایالات متحده 59 531 دلار در سال است. متوسط ​​حقوق بالا رفته و به 38 390 دلار رسیده است. قدرت خرید در سال 2018 به لطف افزایش تبلیغات و استفاده از اعتبار افزایش یافته است. درآمد یکبار مصرف تنظیم شده سرانه است
44،049 دلار میزان مصرف در سال 2018 افزایش یافته و در سه ماهه سوم سال 2018 1.26 درصد رشد داشته است. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمد از سال 2016 تثبیت شده است. در سال 2017 ، مردان به طور متوسط ​​44408 دلار در سال و زنان 31610 درآمد داشتند. دستمزدها در شرق کشور بیشتر است در حالی که جنوب کمترین دستمزدها را دارد. خانوارهای متولد آسیا بالاترین میزان دستمزد متوسط ​​را دارند ، پیش از جمعیت سفیدپوست غیر اسپانیایی ، جمعیت اسپانیایی و جمعیت آفریقایی آمریکایی.
رفتار مصرف کننده
ایالات متحده یک جامعه مصرفی بسیار پیشرفته است. در حالی که جمعیت نسبتاً بالایی از اعتماد به نفس در آینده دارد ، بحران مالی مصرف کنندگان را به سمت سوق دادن به سمت محصولات با قیمت پایین تر سوق داده است. جوانان بیشتر به تبلیغات و مقایسه قیمت توجه می کنند. محبوب ترین سوپر مارکت ها Walmart و Sam's Club هستند (بیش از یک پنجم سهم بازار) و پس از آن Kroger ، Albertsons ، Costco و غیره. آمریکایی ها معمولاً مایل به سفر به مراکز خرید عمده هستند. در یک سال متوسط ​​یک آمریکایی 7203 دلار خرج می کند ، که 85٪ آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه از اینترنت بازدید می کنند. این بازار 504 میلیارد دلار در سال 2018 شامل 10٪ کالاهای خریداری شده در آمازون را نشان می دهد. اعتماد مشتری در پایان سال 2018 کاهش یافته است. به طور کلی ، مصرف کنندگان برای شرکت ها و مارک های بین المللی باز هستند.
بیشتر آمریکایی ها به مارک های وفادار هستند اما مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های دیگر برای دسترسی به محصولات ارزان قیمت هستند و 10٪ از مصرف کنندگان تمایل به امتحان کردن مارک های دیگر را در صورت پایین آمدن قیمت دارند. شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی بر مصرف کنندگان می گذارد و 74٪ از کاربران شبکه های اجتماعی بر اساس بازخورد تصمیم گیری می کنند. به علاوه 45٪ بررسی ها ، مقاله ها ، نظرات و بازخورد تأثیرگذار در محصولات را می خوانید. حدود 71٪ از مصرف کنندگان نگران داده های بزرگ هستند و 34٪ به شرکتهای فناوری با توجه به داده های شخصی اعتماد ندارند.

از جمله گرایش مصرف کنندگان در "ساخته شده در آمریکا" ایالات متحده مسئله مهمی است. حدود 70٪ آمریکایی ها خرید محصولات آمریکایی را بسیار مهم می دانند. همچنین ، مصرف مسئول به طور فزاینده مشتریانی را جذب می کند که می خواهند محصولات پایدار ، شفاف و تمیز باشند. حدود 48٪ از مصرف کنندگان می گویند که می خواهند عادت خود را تغییر دهند تا تأثیر آنها بر محیط زیست کاهش یابد. جوانان حتی بیشتر از این موضوع نگران هستند و حاضرند مبلغ بیشتری بپردازند تا رد پای خود را کاهش دهند. بازار دست دوم بین سال های 2014 و 2019 با رشد 2٪ و خرید و فروش وب سایت ها چند برابر شده است. اقتصاد مشارکتی در ایالات متحده بویژه در شهرهای بزرگ توسعه یافته است.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: